Voit joko repiä niitä irti tuntikaupalla käsin ja erilaisilla työkaluilla tai liuottaa ne irti PRF Label Offilla. Pullollinen tätä ihmeainetta riittää pitkään, mahdollisesti jopa loppuelämäsi, joten älä aloita pedaalilautaprojektiasi ilman sitä, jos sinulla on vanhoja pedaaleja, tai vaikkapa pedaalilauta, joka täytyy puhdistaa.
Pedaalien pohjien tulisi olla täysin tasaiset ja puhtaat. Kaikenlaiset kumitassut tulee irrottaa pohjista. Jos et henno repiä Boss-pedaalisi kumipohjaa irti, käännä koko pohja ympäri ja kokeile, mahtuuko kumipohja laitteen sisälle. Joissakin malleissa tämä onnistuu.
Jos liimajäämiä on yhä jäljellä, voit suihkuttaa sinistä PRF 6-68 -sprayta pedaalin pohjaan ja hinkata sitä nopeasti liinalla ennen aineen haihtumista. Ei haittaa, vaikka suihkauttaisit kaikkien pedaalien pohjat lopuksi tällä spraylla ja pyyhkäisisit niiden pintaa vielä kerran, sillä se poistaa tehokkaasti kaikki mahdolliset rasvajäämät pedaalin pohjasta.
Wahin kumitassut pitää poistaa ennen kuin poljin kiinnitetään pedaalilautaan. Tassujen pois ottaminen jättää kuitenkin pohjalevyn ja ruuvien väliin hieman löysää, mistä syystä pohja liikkuu häiritsevästi.
Ratkaisun tähän ongelmaan tarjoaa Custom Boards Components Wah-Kit. Setti sisältää neljä oikean levyistä ja paksuista metallirengasta, jotka asetetaan ruuvien alle. Ne ehkäisevät pohjalevyn heilumisen, kun kumitassut on otettu wahista pois.
Jos sinulla on kotonasi reikälevyä, voit myös leikata siitä neljä pientä palaa, jotka asetat ruuvien ja wahin pohjan väliin. Mielestämme Wah Kitin tarkoitusta varten valitut metallirenkaat ovat siistimpi vaihtoehto, eivätkä ne naarmuta wahin pohjaa
Jos et haluakaan syystä tai toisesta viedä itse pedaalilautaprojektiasi loppuun asti, voimme viimeistellä pedaalilaudan puolestasi niillä tarvikkeilla, jotka olet meiltä hankkinut. Ne eivät siis missään tapauksessa mene hukkaan.